torstai 23. tammikuuta 2014

Päivä 23 – Kirja, jonka olen jo pitkään halunnut lukea, mutta en ole vielä lukenut

Kirjat, jotka olen jo pitkään halunnut lukea, mutta en ole vielä lukenut, löytyvät omasta kirjahyllystäni. Kun kirjaston eräpäivät kolkuttelevat jatkuvasti ovella, on helppo jättää omat kirjani hyllyyn odottamaan sitä pahaa päivää, jolloin kirjastosta ei löydy mitään luettavaa. Tällaista päivää ei vielä ole tullut, vaan minulla on jatkuvasti kirjastosta lainassa 10-30 kirjaa.

En osaa nostaa yhtä omistamaani ja lukematonta kirjaa ylitse muiden, vaan niitä on monta. Mainittakoon vaikkapa Katja Ketun Kätilö, Margaret Atwoodin Herran tarhurit, John Irvingin Vapauttakaa karhut, Riikka Ala-Harjan Maihinnousu ja Kari Hotakaisen Luonnon laki.

Tämän vuoden tavoitteenani on lukea 12 kirjaa omasta kirjahyllystäni.

2 kommenttia:

  1. Näistä Maihinnousu ja Kätilö ovat myös minun ikilistallani. Parhaillaan luen Kätilöä mutta pian yksi kiireellisempi lukutapaus kiilaa taas sen eteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain Kätilön joululahjaksi silloin kun se ilmestyi eli vuonna 2011! Alkaisi tosiaan olla korkea aika lukea se.

      Poista