62. Marko Leino: Epäilys
Sekavan alun jälkeen ihan kelpo dekkari. Lopussa kaikki jäi vain ärsyttävästi auki. Edes oikea murhaaja ei selvinnyt poliisille, lukijalle kylläkin.
Arvio: 3/5
63. Charlaine Harris: Living Dead in Dallas
Toinen Sookie Stackhouse -kirja. Näitä on kuulemma jo ilmestynyt kymmenen. Kepeää hömppää, jota lukee mielellään enkuksi. Mutta että kymmenen kirjaa? Alkanee toistaa itseään?
Arvio: 2/5
64. Pauliina Susi: Lukot
Nopeasti lukaistavaa sujuvaa tekstiä. Luin yhden iltapäivän aikana koko kirjan. Päähenkilö oli äikänope - ihmeen paljon niistäkin mokomista kirjoitetaan. Ihan mukava kirja, piti mielenkiinnon yllä eikä ollut kovin tavanomainen juoneltaan. Ei ollut tosin millään tavalla mitenkään ihmeellinenkään.
Arvio: 3/5
65. Reijo Mäki: Valkovenäläinen
Taas yksi Jussi Vares -dekkari. Kuulemma jo kahdeskymmenes. Ihan hupaisa ja koukuttava. En vaan jaksa uskoa, että todellisen elämän juopot ovat verbaalisesti yhtä lahjakkaita kuin Mäen fiktiossa? Hyvää viihdettä, mutta ehkä olen lukenut jo liikaa tätä samaa, kun vähän tökkäisee.
Arvio: 3/5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti