26. Reijo Mäki: Pitkä lounas
Luin tätä junassa ja laivassa Viron-matkalla. Juuri sopivaa siihen tarkoitukseen - kevyttä ja viihdyttävää. Juoni on itse asiassa melko kekseliäs. Päähenkilö on turkulainen rikoskirjailija - liekö Mäki ottanut vaikutteita itsestään? Verbaliikka miellyttää - totta kai marja-sanan abessiivi on Marjatta. Lajissaan itse asiassa erittäin koukuttava.
Arvio: 3/5
27. Teppo M. : Sata naista
Blogiin perustuva kirja. Vajaa nelikymppinen mies lyö kymppitonnista vetoa, että saa kaadettua sata naista vuodessa. Pikkunokkelaa sanailua, superkevyttä aivotonta kesälukemista. Jää kesken. Ei jää mieleen.
Arvio: 1/5
28. Kate Holden: Enkelivaihde
Hyvän perheen tyttö sotkeutuu heroiiniin ja alkaa myydä itseään rahoittaakseen huumeet. Raflaava aihe. Kiinnostava siksi, koska on omaelämäkerrallinen.
Arvio: 3/5
29. Seppo Jokinen: Koskinen ja siimamies
Poliisikirja. En ole ennen lukenut Jokista. Ihan hyvin kirjoitettua aivojen nollaamista, mutta vaikka on samantyylistä kuin Mäki, ei ole samanlaista. Ihan jees, ei sen enempää.
Arvio: 3/5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti