Tammikuun luetut
1. Jeffrey Eugenides: Virgin Suisides
Luin mielelläni, mutta olisin voinut jättää lukemattakin. Epäuskottavuus häiritsi ja kerrankin pitää sanoa, että pidin elokuvasta enemmän.
Arvio: 2/5
Arvio: 2/5
2. Miika Nousiainen: Vadelmavenepakolainen
Hauska, hupaisa, absurdi. Olisi ollut ehkä vieläkin parempi, jos ei olisi ampunut niin pahasti yli.
Arvio: 4/5
3. Maeve Binchy: Tara Road
Sopivaa luettavaa enkuksi. Pidin tästä, mutta suomeksi sama olisi ehkä ollut lapsellinen ja lattea.
Arvio: 3/5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti