7. Carol Shields: Sattumankauppaa
Epävarma kotiäiti hössöttää jostain viikonloppumatkasta. Sitä yhtä ja samaa koko tarina! Shieldsin pitäisi olla arjen pikku yksityiskohtien taitava kuvaaja, mutta ei ollut ihan mun juttuni tämä kirja.
Arvio: 2/5
8. Maeve Binchy: Whitethorn Woods
Kaikki luvut yksittäisiä tarinoita, joita yhdistää ei-mikään. Enkuksi luettuna ok, tarpeeksi simppeliä. Silti: ei tämmöstä!
Arvio: 1/5
9. Virpi Hämeen-Anttila: Kolmastoista lapsi
Silkkaa viihdettä, jossa on kuitenkin sitä jotain. Ei liian ennalta-arvattavaa, ei liian simppeliä, ei aliarvioi lukijaa.
Arvio: 3/5
10. Laura Honkasalo: Sinun lapsesi eivät ole sinun
Mielelläni luin tämänkin. En tiedä, muistuttaako mitään, mitä olisin lukenut aikaisemmin? Taistolaisuutta, 70-luvun angstia, lapsen näkökulma.
Arvio: 3/5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti