48. Paulo Giordano: Alkulukujen yksinäisyys
Omalaatuinen tarina Alicesta ja Mattiasta, joilla kummallakin on paljon sekä fyysisiä että psyykkisiä arpia. Jonkinlainen yksinäisyyden ja toiseuden kuvaus, josta itse asiasta pidin melko paljon.
Arvio: 3/5
49. Siri Hustvedt: Lumous
Voiko tarinan lukea väärin? Jollain tavalla pidin taas tästä todella paljon ja jollain kumman tavalla kuitenkin tuntuu, että luen näitä Hustvedtin kirjoja "väärin". En ehkä kiinnitä huomiota oikeisiin asioihin oikealla tavalla? Tulkitsen jotain keskeistä väärin? Tarina oli joka tapauksessa outo ja kiehtova.
Arvio: 3/5
50. Laura Honkasalo: Lumen saartama kahvila
Novelleja, lyhkäsiä elämien palasia, joista olisi mielellään lukenut lisääkin. Ohimeneviä hetkiä naisten ja lasten näkökulmasta.
Arvio: 3/5
51. Reijo Mäki: Lännen mies
Kepeää ja mukavaa aivolepoa, nopeasti lukaistavaa Varesta. Jostain syystä tykkään kyllä.
Arvio: 3/5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti